ჩვენ ვქმნით ჭკვიან გადაწყვეტილებებს - არა მხოლოდ პროდუქტებს
როგორ გახადო სახლი, ოფისი ან სასტუმრო ჭკვიანი? - ამ კითხვაზე პასუხი 2015 წელს ვიპოვეთ, როდესაც პირველად ქართულ ბაზარზე საფუძველი ჩავუყარეთ ავტომატიზაციისა და ჭკვიანი სახლის თანამედროვე სისტემების დანერგვას. მას შემდეგ, სმარტერში ჩვენ ყოველდღიურად ვემსახურებით ადამიანებისთვის უკეთესი სამუშაო, საცხოვრებელი, გასართობი და დასასვენებელი გარემოს შექმნას.
სმარტერის მთავარი ღირებულებაა თანამედროვე მიდგომებზე დაფუძნებული სრული ელექტრო სისტემების მომსახურება.
დღეს ჩვენი გუნდი მომხმარებელს სთავაზობს მომსახურების ფართო სპექტრს, რაც მოიცავს, როგორც პროექტირებას, პროდუქციის მიწოდებას, ისე აღსრულებას და აღსრულების შემდგომ მომსახურებას.
7
გამოცდილება
3000
პროდუქტები
50
პარტნიორები
გავხსენით ჭკვიანი სახლის პირველი შოურუმი საქართველოში. შოურუმის დახმარებით მომხმარებელს შესაძლებლობა ჰქონდა ადგილზე დაეტესტა ყველა პროდუქტი და ისე მიეღო გადაწყვეტილება. ამ წელსვე, ჩვენმა კომპანიამ მოიპოვა უკაბელო სისტემების მიმართულებით წამყვანი ბრენდის ORVIBO-ს ექსკლუზიური ხელშეკრულება, რომელიც დღეისთვის საქართველოში საკმაოდ დიდი ცნობადობითა და მაღალი ნდობით სარგებლობს.
ამ წელს გავხდით ისეთი გლობალური ბრენდის ოფიციალური პარტნიორი, როგორიც არის Johnson Controls-ი. Johnson Controls-ი დაარსდა ჯერ კიდევ 1885 წელს და მას შემდეგ, წარმოადგენს მსოფლიოს მასშტაბით უმსხვილეს გაერთიანებას, რომელიც ემსახურება ჭკვიანი შენობების შექმნას. მის შემადგენლობაში შედის ისეთი ბრენდები, როგორიც არის: Ansul®, Metasys®, Simplex®, TYCO® და YORK.
ამ წელს გავხდით ისეთი გლობალური ბრენდის ოფიციალური პარტნიორი, როგორიც არის SALTO Systems. SALTO Systems დაარსდა 2001 წელს და მას შემდეგ, მისი სახელი ინოვაციური გადაწყვეტილებების ერთგვარი სინონიმია. ბრენდი გამოირჩევა ინოვაციური მიდგომებით და ხედვებით, აწარმოებს როგორც stand alone, ასევე cloud სისტემაზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებსა და მობილურ აპლიკაციებს, რომლებიც ადგენენ ახალ სტანდარტებს უსაფრთხოების, მართვადობის, მოქნილობისა და დიზაინის სფეროში. სალტოს ბრენდი იდეალურად ერგება სასტუმროების, საერთო სამუშაო სივრცეების, ოფისების, ფიტნესის, აუზისა და სხვა კომერციული დაწესებულებების საჭიროებებს.